torsdag 2 december 2010

08.ans "hets-beckis" beach form dröjer.. NU HAR VI VÄNTAT LÄNGE NOG

killen leder inte bara skidexperten "förtillfället", han har också även hunnit med att vika ut sig i höstens nummer av SNO.s årets badpojke kalender.
passar på att citera "the one and only" angående detta:
"I feel good, I feel strong and I've had a high quality three weeks since my last workout”





Så nu e frågan den, kommer vi få se något resultat av träningen på juldagen och i kickens whiskey office på nyår..Slänger ut denna fråga på bordet!

Viva La OBAN!


// 4time winner of H/D relay

3 kommentarer:

  1. Mest orolig är jag över om 4 time winner of H/D endast kommer att klara av en Hoejgaarden på juldan som sist. Och vet han att det är inte många som kommer gående ur kickens whisky rum? Och kommer han att våga ner i den hemliga källaren?

    SvaraRadera
  2. there is no secrets behind att ja va på karlås vodkakväll å stapla mig me nöd å näppe ut. MEN ja ha tagga mig själv för att slipp ner till kickens whiskey basement å gå in i dimman

    SvaraRadera
  3. Kickens hus e komplext, whisky rummet e på vinden. Den topphemliga vinkällaren e ner i basement och jag vet den hemliga ingången men jag tror kicken would have to kill me om jag avslöjar den...

    SvaraRadera