onsdag 20 april 2011

Nu e vi pågång!

Säsongen i skogen är nu officiellt igång med andra ord OL skorna satt som en smäck "For me it was always a simple passio"..dagens OL träning blev en stark utgång i Sundom med andra ord "markbackan" för dom som int vet så är det vägen som går bakom öjberge. 30min löpning upp och ner.
Och för att jag ännu vill mörka min form så avslöjar jag inte hur många gånger jag hann.
Avslutade sen lätt med lite löpning i skogmark, för att citera nickull "spring å koll på fåglan"

"If you dominate a world sport you will always have questions and doubts. Perhaps at the end of the day we were too successful. When you win the H/D stafett once, twice, four times, it is just too hard to believe"

Morgondagen kommer bestå av futis träning med stolta FC Brändöpojkarna. de e aldri fel att ha många bollar i luften.

Bkstrm föreslog även att eventuellt en pre season showdown @ IK Kronan Nationella.
hamstern har nu börjat löpa i hjulet!

// 4 time H/D Winner

4 kommentarer:

  1. Kallas Markvägen och den besöks var och varannan vecka.. Ol skor på markvägen rekommenderas dock ej. Kanske du dessutom sprang från söderfjärdssidan i folkmun även kallad "fegbacken"?

    SvaraRadera
  2. "Det är som hamstern, hjulet snurrar men ingen styr"

    SvaraRadera
  3. markvägen kan lika bra va mitt ut på fjäälin, kanske int nån förståsigpåare böri öppn vann markvägen ji, e finns bara ein markbacka

    SvaraRadera
  4. Rullskidning utan reflexväst o lampo i november me lite isfläcker ji en klassiker...

    SvaraRadera