måndag 10 januari 2011

Hur gick det sen?

Frågan som ligger på allas läppar är: Hur gick det med Lill-Granholms ranson på O'Malleys? "Did Not Start"! Oj oj oj... Framtiden ser allt annat än ljus ut för denna gosse. Hemläxa och offentlig förklaring på sin plats här.

Mycket ljusare ser det dock ut för Kicken och Bäckström som båda klarade sig genom Jizerská 50 med äran i behåll. Bäckström på 252a plats med tiden 3:01:03, 55 minuter efter vinnande Anders Aukland. Kicken 2073e på tiden 4:20:34, 2:15 efter vinnaren. Stort grattis till båda och vi förväntar oss naturligtvis en utförlig redogörelse av loppet inom kort.

Själv är jag i valet och kvalet vilken klass jag ska anmäla mig till i Skottland. Eftersom jag sprang Short ifjol så borde jag ju höja ribban tills i år och springa Long. Men om Mango väljer Short så har jag ju någon i samma klass där och tävlingen blir intressantare. What to do?

//Mattis

1 kommentar:

  1. Anmälde mig till M21 Short idag och betalade 96 GBP. I like shortshorts... Mango välj Short!

    //Mattis

    SvaraRadera