tisdag 9 november 2010

Karaokeboxning

Har redan i 3 veckor kört mitt "stenhårda" träningsprogram som jag fick efter konditionstestet, men nu i helgen började det gå lite sämre. Träningen borde se ut så här:
Måndag: Muskel 30 min
Tisdag: Grund 60 min
Torsdag: Grund 45 min + Muskel 15 min
Lördag: Grund 30 min + Fart 30 min

Förra vecka bör noteras att jag donerade blod på tisdag och fick sjuk hals på torsdag. Man kan säga jag fullföljde allt utom lördagens Fart 30 min. Detta ersattes med 5 sekunder karaokeboxning, som jag säkert hade uppskattat mycket mer om jag inte var den som agerade boxingsäck. Roihuvuoris lokala karaokekung kunde inte vänta på sin tur utan påskyndade min sång med ett par snabba slag mot mitt huvud med mikrofonen. Polisanmälan, limmat ögonbryn och en lätt hjärnskakning blev resultatet, så jag hamnar ta det lugnt med träningen denna vecka.

Vidare kan tilläggas att jag skaffat konto på nettihpk, så nu har jag en lika fin träningsdagbok som proffsen. Har inte kommit fram till hur jag kan länka till min dagbok än, men jag meddelar när jag vet.

//Mattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar