söndag 17 oktober 2010

InspirationshelG

Min egen insats  25-manna var PURE. Jag kämpade från tårna. Gjorde allt jag kunde. Försökte forcera fram på båten och orientera bra. Jag blev frusterad av att bli omsupen och hittade aldrig harmonin i tekniken. Inga stora misstag men jag kunde ha gjort det bättre. Jag kunde ha supit lite fortare men jag kämpade hela vägen in och försökte bidra till kämparglöden i lagen. 

Dagen som helhet var fantastisk. Det är sjukt roligt. Och så myket positv energi. Nästa år ska jag med i förstalaget! 

Dagen blev väldigt fysisk med klädbärning på "maxkapacitet" Och dagen blev lång. Lunchade med Beckis osv. Jag var verkligen helt slut när jag vaknade på söndagsmorgonen. 

När ja anlände till Vasa var kroppen väldigt tydlig med att den inte var sugen på någon maxinsats så jag stack och joggade och gick å la mig tidigt.

// The Black Runner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar