onsdag 6 oktober 2010

Var e Kickens träning?

Har Kicken låst in sig i höghöjdstältet och inte slipper ut eller har han fastnat i morgongröten? Som en vis man sa: "Jag befruktar det värsta!"
Jag som såg fram emot en amitiös redogörelse för ett ännu ambitiösare träningsprogram. Själv har jag vilat mig i form tack vare löpförbudet som Botnialöpet-foten gav mig. Nu är dock foten i skick och jag kommer ta 25-manna med storm! I väntan på lördag kan vi försöka bygga upp stämningen med:
Nicola Manfredi - You and Me (live)

//Mattis

2 kommentarer:

  1. Detta var befarat, kickens existens kan man ibland frågasätta...
    Jag som hans tränare har det yttersta ansvaret och skall ta ett snack med honom!

    SvaraRadera
  2. Kicken e lite som jultomten... Man ser eller hör inte av honom på ett år, men man vet att han finns. Sedan en gång om året kommer han och visar sig för massorna med jublande fans. :)

    SvaraRadera