måndag 25 oktober 2010

Kallaste vintern på TUSEN år!

Vet inte vem som sa de. Men oj, oj jag som frös då man såg -2grader på mätaren imorse.
 Så tankarna går nu vidare till nästa sommars Skottland evenemang.




Och ryktet har gott att du de kommer att va en samstarstdag i skottland.  Och nu kan ja inte osökt börja tänka på det klassiska youtube klippet "the look" 1 km före mål skådar man åt sidon å som e sir ut så sku ja ha gett karlå the look
"but to be completely honest with you i didnt give karlå the look, i was just checking were is kicken, were is mango?
/ The Black Runner

4 kommentarer:

  1. This is what Granholm has been waiting for whole day, he let femman run in the front for the whole day, he let the deaden their legs on all controls except one. He takes a look straight in the eyes of Karlå and says, if you wanna win this orienteering week, follow this back, and the answer is NOT! He's dancing!

    //Beckis

    SvaraRadera
  2. Scenario verkar osannoligt på många plan:
    A) Kommer antagligen att vara samstart endast i Elite klassen, vilket jag inte tänker springa.
    B) OM vi är på samma bana OCH tillsammans 1km före mål OCH startat samtidigt så ska det mycket till för att jag ska släpp ifrån lill-G.
    C) Med min hårdträning i vinter så kommer jag att sitta i förfriskningstältet med första i magen redan då ni har 1km till mål.

    //Karlå

    SvaraRadera
  3. Polish meteorologists!
    http://www.eworldpost.com/europe-is-expected-to-have-the-worst-winter-in-the-last-1000-years-15546.html
    Men e nog bara en massa skit! Till att börja med finns de int nå väderstatistik som sträcker se längre än ca 300 år tibaks, om ja minns rätt. Men en mösso kan ju allti va bra ti ha..

    Första åre i Spey sprang vi en dag för en stund alla 5 pers tillsammans.

    SvaraRadera
  4. Rättelse, vi va ju bara 4st som sprang då... jag, bäckis, chg o kicken..

    SvaraRadera