måndag 6 september 2010

Time to goe live!

Undertecknad och förriga pojken hade en diskussion om hur vi kan förbättra vår verksamhet ännu en nivå och detta kom vi fram till. Efter att vissa resenärer med sämre mail inbox organisation hade en tendens att trilla av kärran ifjol pga massiva informationsflödet som naturligtvis uppstår så prövar vi på en ny informatioskanal. Om någon av personerna ifråga hade så dålig mailbox organisation som det gavs sken av kan dock ifrågasättas när det tog 1,7 sekund att svara på förslaget om att delta i Yukon 6 days..Vissa top secret saker håller vi förståss till mail eftersom internet inte är top secret fast man inte lämnar adressen till alla... 
Alltså hit kan vi alla göra inlägg och funderingar, frågor och allmänt svammel. Jag föreslår också att varje resenär gör ett inlägg över sin veckas träning var 6:e vecka, så får vi följa med under nästan ett års tid hur man förbereder sig för den stora veckan. Kan vara intressant att jämföra olika modeller...
Jag föreslår att CHG är först ut med en presentation av förra veckan, eftersom jag gärna skulle läsa hur formtoppningen mot Vasa halvmaraton skedde!  Sen fortsätter jag med denna vecka och vi kör löpande: CHG, Jag, Karlå, Jens, Kicken, Axling, Mango.

//Bäckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar